Lorem ipsum dolor sit, consectetur iscing sed diam nonummy nibh euismo Lorem ipsum dolor sit, consectetur

@my_wedding_day

Wedding Details

Sunday, 05 November 2017
2:00 PM – 3:30 PM
Mas Montagnette,
198 West 21th Street, NY

+1 843-853-1810

Facebook
Twitter
Pinterest
Instagram
  •  Ślubne porady   •  Ślub i Wesele “Last Minute” Pobierz darmowy pakiet!

Ślub i Wesele “Last Minute” Pobierz darmowy pakiet!

Rok 2021 jest zdecydowanie bardziej pełny niż zazwyczaj, wesele będą odbywać się nawet w środku tygodnia, oraz po sezonie. Jednak są osoby które postawiły na czekanie, wstrzymując się jednak z dalszymi decyzjami (ogromne brawa dla was za podejście, oraz zachowanie zimnej krwi!).
Dziś tym narzeczonym zostało zaledwie kilka miesięcy na zorganizowanie własnej uroczystości! Czy w tak krótkim czasie uda się zorganizować wszystko tak, aby zachować efekt idealny? Oczywiście!

Cały wachlarz wolnych terminów!

Zapewne większość z was wstrzymała oddech kiedy Ministerstwo zawiesiło wszystkie wydarzenia ślubne. To był bardzo ciężki czas dla nas wszystkich. Całe szczęście jest już za nami. Sezon zaczynamy zdecydowanie później niż zazwyczaj jednak może on być naprawdę atrakcyjny na przykład pod względem terminów.
Dziś wiele sal weselnych oraz wyśmienitych usługodawców ma dostępne terminy w ścisłym sezonie, a to zdarza się niezwykle rzadko.
Kto nie marzy o ślubie w piękną sierpniową sobotę, lub cudny lipcowy piątek, żeby móc świętować cały weekend?

Jednak czy możliwe jest zorganizowanie ślubu i wesela w kilka miesięcy? Oczywiście! Podpowiemy wam jak to zrobić!

Po pierwsze – logistyka! 

Czeka was dużo pracy i trudnych decyzji. Przede wszystkim zacznijcie od tego co najważniejsze – nie zajmujcie się wszystkim na raz, ponieważ jest to bardzo ryzykowne, a w trakcie wiele rzeczy może się posypać. Wywoła to zupełnie niepotrzebną dawkę stresu. Czas ucieka! Musicie go mądrze wykorzystać! Skorzystajcie więc z checklisty z pakietu “Organizacja uroczystości Last Minute” – zawiera ona najważniejsze działania, które przeprowadzą was przez cały proces przygotowań. Dzięki temu załatwicie wszystkie rzeczy po kolei i zawsze będziecie wiedzieć co dalej.

Po drugie – tylko spokój was uratuje 🙂

Owszem, zostało niewiele czasu i nie da się go rozciągnąć. Decyzja zapadła, więc musicie działać. Weźcie głęboki oddech i zacznijcie od początku. Przechodźcie przez punkty po kolei, zrezygnujcie z zabierania się za wszystko na raz, ponieważ to może utrudnić wam organizowanie swojego czasu. To prawdziwa próba waszych emocji. Do organizacji uroczystości, zwłaszcza w tak krótkim czasie potrzebna będzie “chłodna” głowa i tzw. suche podejście do sytuacji. Będzie to trudne, ale jest to do zrobienia!

Po trzecie – wasz wybór jest najlepszy!


Jakie wybory dotyczące waszej uroczystości są najlepsze? Wasze! Zróbcie to tak jak podpowiada wam serce. Nie róbcie czegoś dlatego, że wypada, albo że trzeba sprawić komuś na siłę przyjemność (i tak nie macie do końca pewności, czy taka osoba będzie mimo wszystko zadowolona). Jak ognia unikajcie w tym czasie “dobrych rad” i osób które nie rozumieją waszych poglądów i tego co wam się podoba. To pozwoli Wam na spokojne przygotowania, mimo małej ilości czasu.

Zapytaj Wedding Plannera

Organizacja uroczystości w tak krótkim czasie to nie lada wyzwanie. Jeśli marzy wam się idealne wesele jeszcze w tym roku, jednak nie możecie poświęcić aż tyle czasu na organizacje, lub po prostu brakuje wam pomysłu, serdecznie polecam wam kontakt z konsultantem ślubnym.
Pomoc wedding plannera w tym czasie jest absolutnie nieoceniona, biorąc pod uwagę ilość pracy do wykonania, oraz czas jakim dysponujecie.
W ręce konsultanta można oddać całe przygotowania, a wolny czas poświęcić na organizowanie podróży poślubnej lub inne przyjemności 🙂
Taka osoba poświęca się całkowicie organizacji waszego dnia, posiada dużą bazę podwykonawców z którymi współpracuje oraz masę pomysłów i inspiracji.
Więc gdyby ilość pracy, oraz stres was przytłoczył odezwijcie się do Nas!
Posiadamy bardzo atrakcyjne pakiet związane z organizacją ślubu i wesela “Last Minute”, oraz kilka wolnych terminów w tym roku 🙂
Jeśli natomiast budżet bardzo was ogranicza albo potrzebujecie niewielkiej pomocy, polecam wam kilkugodzinne konsultacje z wedding plannerem, który ustali z wami cały plan działania.

Jeżeli jednak jesteście nastawieni na samodzielną pracę, przejdzie do kolejnego akapitu no i koniecznie skorzystajcie z udostępnionego przeze mnie pakietu “Organizacja uroczystości Last Minute”! 🙂

Priorytety

Na początku – jeśli jeszcze tego nie zrobiliście przemyślcie jak miałby wyglądać najpiękniejszy dzień waszego życia. Ile osób zaprosicie? Czy ma być to ślub kameralny, niesztampowy, czy z pompą? Wybieracie ślub cywilny, humanistyczny, czy konkordatowy? To pomoże wam w dalszych decyzjach.
Poniżej przedstawiam wam listę priorytetów, czyli rzeczy które musicie załatwić od razu po podjęciu decyzji o organizacji uroczystości.

Budżet

Przygotowanie budżetu ślubnego

Budżet to najważniejsza część organizacji ślubu i wesela. To na nim opieramy wszystkie swoje wybory i decyzje. Zwłaszcza w tak krótkim czasie musi on być przemyślany i wykonany tak, żeby móc go bez problemu trzymać w ryzach. Na początku pomyślcie ile jesteście w stanie przeznaczyć na taką uroczystość, która nierzadko pochłania znaczną część oszczędności. Porozmawiajcie z rodzicami – jeśli możecie liczyć na ich pomoc – fantastycznie!
Następnie koniecznie skorzystajcie ze wzoru, który możecie ściągnąć w pakiecie “Organizacja uroczystości Last Minute”, który możecie odebrać na dole tego posta.
To zdecydowanie ułatwi Wam sprawę.

Sala, Kościół lub USC

Te dwie rzeczy załatwić trzeba najlepiej tego samego dnia. Organizując swoje wesele najważniejszy jest wybór sali. Dla wielu z was dobra sala to priorytet – warto więc od niej zacząć. Wybierzcie sobie lokalizację (albo kilka) i spróbujcie dostosować się do zaproponowanych terminów. Musicie jednak zwrócić uwagę na jedną rzecz. Jeśli nie uda wam się zarezerwować konkretnej świątyni, w pobliżu sal weselnych zazwyczaj jest ich kilka, więc nie jest to problem, gdy w danym kościele termin będzie niedostępny. Natomiast Urząd Stanu Cywilnego jest jeden na dany region, w związku z tym warto jest wybrać kilka dat w których sala jest wolna, oraz skonfrontować je z USC.

Usługodawcy

Gdy mamy już zarezerwowany termin, oraz znamy lokalizację ślubu i wesela przyszedł czas na usługodawców. Podzielcie te działania na dwa dni.
Poświęćcie jeden dzień na poszukiwania kilku usługodawców, którzy najlepiej wam odpowiadają.
Drugi dzień poświęćcie na napisaniu wiadomości do każdego z nich.
Jeśli będziecie mieć szczęście i każdy z usługodawców będzie miał wolny termin, wybierzcie najlepszego! Ważnym jest to aby mimo wszystko nie zwlekać z rezerwowaniem terminu u usługodawców, ponieważ jest to bardzo ważna część organizacji, a – najlepsi z najlepszych – mają szybko zajmowane terminy. 

Lista gości, zamówienie zaproszeń

Gdy znamy już wszystkie szczegóły naszej uroczystości, stwórzcie listę gości.
Przydatna będzie wam do tego tabelka na przykład w exelu. Niech ta lista poleży u was jeszcze około tygodnia, żebyście mogli kogoś dopisać, lub usunąć jeśli będzie trzeba.
Po tym czasie zamówcie zaproszenia.
Pamiętajcie, żeby imiona i nazwiska waszych gości były odmienione!

Garderoba

Trzy miesiące to ostatni gwizdek na to żeby wybrać salon sukien ślubnych. Upewnijcie się, że dany salon jest w stanie dość ekspresowo uszyć wam sukienkę. Jeśli nie – odwiedźcie krawcową, aby uszyła wam suknię według projektu, który ustalicie wcześniej. Rozglądajcie się również za garniturem dla Pana Młodego – chociaż zazwyczaj jest to łatwiejsza sprawa niż u Panien Młodych.
Powoli zacznijcie organizować również resztę elementów garderoby, jak bielizna, buty itp. 

Ekspresowe nauki przedmałżeńskie

W wielu parafiach organizowane są ekspresowe nauki przedmałżeńskie, które trwają zazwyczaj w weekend. Warto takich poszukać, ponieważ tradycyjne nauki przedmałżeńskie trwają około sześciu tygodni, w dodatku mamy do dyspozycji tylko kilka konkretnych dat. 

Dalsze działania krok po kroku

Gdy powyższe punkty zostały spełnione, ze spokojnem możemy organizować całą resztę. Rezerwować terminy u fryzjera i kosmetyczki, ustalać szczegóły dotyczące transportu i noclegów dla gości, zamawiać tort weselny, oraz rozglądać się za obrączkami 🙂
Zajmując się od początku tylko i wyłącznie priorytetami, spokojnie znajdziecie czas na resztę spraw do załatwienia.
W tym czasie musicie być bardzo zdyscyplinowani. Emocje nie raz wezmą górę, ale to działa tylko na waszą niekorzyść.

Skorzystaj z Pakietu “Organizacja uroczystości Last Minute”

Jeśli postawiliście na organizację ślubu i wesela w tym roku – brawo dla was!
Możecie liczyć na wymarzoną datę w sezonie i to w weekend, oraz ogromny wybór usługodawców i sal weselnych!
Aby ułatwić wam organizację waszej uroczystości przygotowałam specjalnie dla was pakiet “Organizacja uroczystości Last Minute”.
Można go pobrać już od dziś, przez następne 14 dni zupełnie za darmo!

Co otrzymasz w pakiecie?

  1. Skoncentrowana checklista zawierająca najważniejsze rzeczy, które przeprowadzą was przez cały proces przygotowań.
  2. Mini poradnik w formie e-booka, który obszernie objaśnia wszystkie pozycje zawarte w checkliście. 
  3. Wzór budżetu ślubnego dzięki któremu wszystkie płatności i finanse będą pod kontrolą.
  4. Niezbędnik Panny Młodej czyli lista rzeczy, które przydadzą się wam podczas uroczystości w razie “nagłego wypadku”.
 

Jak go zdobyć?

Wystarczy wypełnić formularz poniżej! 🙂

error: